Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Shark Force Zwart Review

M. van Aken 24 augustus 2017, laatste update op 24 augustus 2017, 50 views

Sharkoon Shark Force Zwart (Product gekocht)

Gekocht omdat ik hiervoor een Comfort Mouse 4500 had en irriteerde aan de scroll-knop (deze was erg soepel en kon er nauwelijks mee scrollen). De muis was ergonomisch. De Shark Force heeft een andere vorm, na het wennen ligt hij prima in de hand en glijd goed over het bureau.

Pluspunten

• Scrollt prettig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Ligt prettig in de hand
  • DPI-button is zeer handig

Minpunten

• Kan tijdens scrollen ineens gebeuren dat je de middelknop klikt
  • Kan voor mensen die ervoor een ergonomische muis hebben gehad apart aanvoelen

Zoals in de korte toelichting beschreven had ik hiervoor een Microsoft Comfort Mouse 4500. Ik heb nu deze muis omdat die andere muis slecht scrollde en had ook geen DPI-knop (om toch te veranderen had ik AutoHotKey gebruikt).

Hij is erg robuust, valt goed op je bureau heen en weer te bewegen. Hij glijdt erg makkelijk. Vind het een heel prettig muisje. Heeft opzich goede bouwkwaliteit. Vind hem ietsje glad (als je chips eet tijdens het gamen dan zeker, maar dat doe ik niet). Maar het is een goed product van Sharkoon. Zeker gezien mijn toetsenbord ook van Sharkoon is en al een paar jaartje meegaat. Heb een PC met blauwe led dus de muis (en ook mijn toetsenbord) vallen daarmee goed te combineren. Ik zie tussen de reviews ook staan dat er mensen zijn die last hebben van het blauwe led, helaas kan ik daar niet over meepraten want mij valt het eigenlijk niet op, je bent uiteindelijk wel met volle concentratie aan het gamen. Ik heb dat daarom ook niet als minpunt opgeschreven...

Het is een uitstekende prijs voor zo'n muis, ik ben er van overtuigd dat als jij hem koopt je het je geld zeker waard vind.
Mocht je een muis willen dan denk ik zeker dat deze voor je geschikt is, hij is niet te groot, niet te klaar maar just the right size.

Heb jij ook een Sharkoon Shark Force Zwart?