Specificaties 3,8" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch HD NL Zwart Review

LaurenceMeijer 8 januari 2010, laatste update op 9 januari 2010, 820 views

HTC Touch HD NL Zwart

Pluspunten

• Goed design en goede touchscreen. typen gaat ook vrij makkelijk..

Minpunten

• standaard software dat er op staat loopt geregeld vast . en werkt niet geweldig snel.

De telefoon heb ik 2de hands gekocht..

standaard software stond er nog op.

Ik vond de standaard software niet geweldig werken, en heb dus WM 6.5.3 geinstalleerd. dit werkte als een trein, heb nog geen reboot meer hoeven te doen sindsdien.

verder vind ik nieuwprijs nogal hoog van de telefoon vandaar dat ik hem 2de hands heb gekocht.

het enige nadeel is dat ik vodafone heb.. 3g ondersteuning bij de grens is minimaal.. maar dit heeft niks met de telefoon verder te maken.

Accu duur is twijfel, als je niks doet, gaat de accu lang mee.. maar als je hem een uurtje gebruikt daalt hij snel met 10 %.

Als je windows gewend bent, is de telefoon opzich niet moeilijk te begrijpen.. (startmenu etc..)

Verder SUPER telefoon.. echt een aanrader...

Heb jij ook een HTC Touch HD NL Zwart?

Reviews door de redactie

Grappig te lezen dat ik qua roms precies het tegenovergestelde ervaar.
De standaard rom loopt als een trein en is super stabiel.
Alle rotzooi van XDA loopt traag/vast/werkt niet. En dan heb ik meerdere geprobeerd en van meerdere users..

Heb je al wel eens geprobeerd de standaard rom opnieuw te installeeren die op de HTC site staat? Kan zijn dat de vorige user van je telefoon vanalles heeft gedaan.

Veel plezier met je Touch HD 8-)
Hoi,

nee de vorige user had er weinig mee gedaan. (had de telefoon 2 week maar kon er niet mee worden)

heb zelf de SPL er af gehaald en EnergyRom geprobeerd. zal eens kijken, is er ook al 6.5 Rom van de HTC site te krijgen voor de HD?
Ik heb deze telefoon ook en gebruik hem icm dutty's win 6.5 incl manilla rom en het werkt hier ook vlekkeloos. Rom updates verlengen levensduur van een telefoon toch bijhoorlijk naar mijn mening.
Een super telefoon waar je een gehackt os (zonder support) op moet draaien want anders werkt die niet lekker... Definitie van een super telefoon is voor mij toch iets anders hoor
ja, dat is ook net hoe je de telefoon ervaart .
mrja idd, Hacked of is wel nice ;)