Samsung New Gear VR + Gear VR Controller

€ 149,95
Specificaties Geschikt voor smartphones - Bekijk alle specificaties

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller Review

RuudMC 28 juli 2017, 124 views Product gekocht

Samsung New Gear VR + Gear VR Controller

Haarscherp beeld met een fantastische app. Oculus is niet alleen bijzonder duidelijk in gebruik, het ziet er ook nog eens gelikt uit. De controller is naar mijn mening de meest waardevolle toevoeging. De bril heeft verstelbare hoofdbanden. Ze zijn makkelijk te bevestigen en te verstellen. Goed over nagedacht

Pluspunten

• Goede bediening
  • Goed beeld
  • Goede hoofdbanden
  • Scherpte van het beeld aan te passen

Minpunten

• Controler werkt niet op eigen accu
  • Specifiek voor samsung

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Bij de meeste brillen werd ik na een half uur misselijk en voelde ik me de rest van de dag niet zo lekker. Dat kwam voornamelijk omdat het beeld gewoon net te vaag was en mijn ogen zodanig moesten bijstellen, dan mijn hersenen op hol sloegen denk ik.

De Samsung Gear VR is echter totaal anders. Haarscherp beeld met een fantastische app. Oculus is niet alleen bijzonder duidelijk in gebruik, het ziet er ook nog eens gelikt uit.

De controller is naar mijn mening de meest waardevolle toevoeging die ze hebben gedaan. Het besturen van VR-Apps met een blik of knoppen aan de zijkant, is naar mijn mening onpraktisch. De controller daarentegen is handig in gebruik. Het heeft een touchscreen-achtige knop die multifunctioneel is. Het klik aan alle kanten en je kan er op swipen. Heel handig als je door langere video's heen wil gaan.

De VR-bril geeft je daarnaast ook de gelegenheid om lekker even tot rust te komen en veel meer beleving te krijgen bij spelletjes. Het visspel is daarbij toch wel een van mijn favorieten.

De bril heeft verstelbare hoofdbanden waardoor hij bij iedereen goed past, zonder dat hij half afzakt of alsnog vastgehouden moet worden. Ze zijn makkelijk te bevestigen en te verstellen. Goed over nagedacht!

Het bevestigen van de telefoon is kinderlijk eenvoudig en geschiikt voor verschillende soorten telefoons.

Heb jij ook een Samsung New Gear VR + Gear VR Controller?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.