Big Ben PS3 Controller met Parental Control Zwart Review

M. van Aken 18 juli 2017, 86 views

Big Ben PS3 Controller met Parental Control Zwart (Product gekocht)

Slechtse controller die er bestaat. Leuk voor de prijs maar ik vind hem waardeloos. Heb er 7 gehad, en deze waren allemaal binnen 2 weken kapot omdat de dongle ermee ophield.

Pluspunten

• Voelt lekker in de hand
  • Tijdens het zweten is de grip nog prima

Minpunten

• USB dongle is binnen een paar dagen kapot

De controller is prima, ligt fijn in de hand. Hij is strak qua style en ergonomie. Voelt fijn om mee te gamen en is makkelijk in te schakelen. De usb-dongle die erbij zit om te verbinden met het gewenste apparaat is daarin tegen echte bagger. De usb-dongle is binnen enkele dagen of weken kapot/doorgebrand of wat er gebeurd waardoor het rode lampje dat erop zit niet aangaat en de dongle niks meer doet (geen melding van je pc dat er een usb word aangesloten). De dongle zou op z'n minst een paar jaar mee moeten kunnen gaan. Ik heb de controller destijds aangeschaft bij Alternate, deze heeft mij een nieuwe gegeven maar niet van hetzelfde type (was niet draadloos) en deze werkte ook niet. Ze hebben hem inmiddels van hun site gehaald, en ik weet wel waarom. Wat een slechte controller. BigBen is een top bedrijf (van mijn gamecube controllers geniet ik al jaren), maar op emails beantwoorden doen ze niet en pc controllers maken kunnen ze niet. Dus het blijft een goeie zet, maar dit is het niet.

Heb jij ook een Big Ben PS3 Controller met Parental Control Zwart?