TP-Link Archer C2600

Specificaties WiFi-ac • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

TP-Link Archer C2600 Review

Solution28 13 juli 2017, 730 views Product gekocht

TP-Link Archer C2600

Een router die wifi net iets beter doet, 3.0 usb aansluting heeft in verband met usb-storage en een goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Wi-Fi kwaliteit
  • usb 3.0 (2x)
  • lede project compatible (must)
  • WD Desktop USB 3.0 harddisk compatible icm lede

Minpunten

• groot
  • design

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Korte introductie. Ik had een Tp-Link 1043ND v2.0 met lede project software. Deze heeft basis wifi (goed en werkt altijd!) en usb 2.0 functionaliteit met max performance ronde 20 MB/s. Mijn eisen waren betere wifi, usb 3.0 functionaliteit, lede project compatible. Net binnen, lede software erop. usb utils, samba en file shares aangemaakt. usb 3.0 performance komt nu neer op 50 MB/s in combinatie met een WD desktop usb 3.0 harddisk extern.

De review is nog vers, dus ik post nog wat ervaringen iets later in dit jaar...

Heb jij ook een TP-Link Archer C2600?

Vraag & Aanbod