D-Link DES-1005D Review

field33P 29 december 2009, 2.303 views

D-Link DES-1005D

Pluspunten

• Geen fratsen
  • Snel
  • Genoeg poorten
  • Stil (fanless)

Minpunten

• voor anderen poortentekort

Features Score: 5
Algemeen: Een goed apparaat dat gewoon doet wat het doet zonder fratsen - dat scheelt
Features: het apparaat is snel, voor mij genoeg poorten (Xbox 360 en PC) en is stil, heel erg belangrijk. Mocht je meer hebben, dan is er de DES-1008D
Bouwkwaliteit en afwerking: Een mooi licht apparaat zonder scherpe randen
Stabiliteit en betrouwbaarheid: heb hem nog nooit opnieuw aan en uit te zetten of op sturen, wat ik heel vaak bij routers moet doen
Prijs: 15 euro inclusief verzendkosten bij een winkel met thuiswinkel waarborg heb ik er wel voor over.

• FritzBox Fon Wlan 7110
  • dlink switch waarvan ik de naam niet ken

Heb jij ook een D-Link DES-1005D?

Kun je aub voor mij kijken wat het voltage op de adapter is?
(120 - 240) en (50 - 60 MHZ)
Naja, ik ben op vakantie, dus ik zal het even vertellen als ik thuis ben.