JBL T450BT (Zwart)

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL T450BT (Zwart) Review

Smiegel79 28 juni 2017, 1.037 views Product gekocht

JBL T450BT (Zwart)

Krachtig JBL geluid. Krachtige bas, eigenlijk iets te zwaar ingesteld wat ten kost gaat van midden en hoge tonen. Grootste euvel van deze koptelefoon is de slechte bluetooth ontvanger en/of versterker. Via rechter kanaal is een constant golvend stroom geluid te horen bij zachtere passages in de muziek.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Krachtige bas die niet overbelast klinkt

Minpunten

• Slechte bluetooth ontvangst (stoort al bij ca. 2 m)
  • Storend electronisch geluid via rechter kanaal
  • Systeemruis via beide kanalen
  • Irritant hard gitaar geluid bij aanzetten
  • Irritant hard gitaar geluid.bij uitzetten
  • Midden en hoog klinken wat doffer

Grootste euvel van deze koptelefoon is de slechte bluetooth ontvanger en/of versterker. Via rechter kanaal is een constant golvend stroom/electronisch geluid te horen bij zachtere passages in de muziek. Bluetooth verbinding is al instabiel op een afstand van ca. 2m, waardoor je per minuutwel een "flop" storing/zeer korte onderbreking in de muziek hebt.
Natuurlijk zeer storend als je even lekker wilt luisteren.

Koptelefoon is wel lekker licht, waardoor je deze nauwelijks voelt. Oortjes zijn kantelbaar en in te klappen, waardoor deze vrij compact is op te bergen. Ik vind de koptelefoon niet overdreven strak zitten.

Door de genoemde minpunten is de koptelefoon echter retour shop.

Heb jij ook een JBL T450BT (Zwart)?

Ik vroeg mij af of U deze koptelefoon heeft behouden of een andere heeft uitgezocht.
Ikzelf had ook last van de ruis en heb daarom mijn geld terug gevraagd en zit nu te zoeken naar een alternatief.
Uiteraard heb ik deze koptelefoon retour gestuurd, mede omdat andere gebruikers ook klaagden over een constant storend geluid.

Heb uiteindelijk een Sony gekocht. Zie productreview: Sony MDR-ZX220BT (Zwart) review door Smiegel79