Sony MDR-ZX220BT (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-ZX220BT (Zwart) Review

Smiegel79 28 juni 2017, laatste update op 28 juni 2017, 1.132 views Product gekocht

Sony MDR-ZX220BT (Zwart)

Fantastisch geluid! Alle tonen worden helder en met een mooie bas ten gehore gebracht. Laag-midden-hoog zijn in een goede balans. Lekker lichte koptelefoon, de zachte kussentjes zorgen ervoor dat je rustig kan genieten! Sony levert met deze koptelefoon een zeer goed product af voor een nette prijs.

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • Laag-midden-hoog in goede balans
  • Geen nare bluetooth bij/piep-geluiden
  • Geen ruis
  • Fijne kussentjes
  • Licht gewicht
  • It's a Sony!

Minpunten

• Micro USB niet afgeschermd
  • Hoogglans plastic zijkanten kras gevoelig
  • Beugel erg dun (duurzaamheid?)
  • Oortjes alleen kantelbaar en niet verder inklapbaar

Na een redelijke zoektocht naar een goede koptelefoon, welke geschikt is om mee te sporten bij deze Sony MDRZX220BT (blauwe versie) uitgekomen.
De koptelefoons die ik hiervoor even in mijn bezit heb gehad maar retour moesten:
SkullCandy inkd 20 wireless pricewatch: Skullcandy Ink'd 2.0 Wireless (Zwart)
Beyerdynamic Byron bt pricewatch: Beyerdynamic Byron BT (Zwart)
JBL T450BT product: JBL T450BT

Verder heb ik de JBLE50BT over-ear koptelefoon in mijn bezit, maar deze vind ik ongeschikt om mee te sporten.
Maar nu dus over deze Sony.

Wat een fantastisch geluid! Alle tonen worden helder en met een mooie bas ten gehore gebracht. Laag-midden-hoog zijn in een goede balans. Geen last van nare systeem bijgeluiden als ruis, electrische bliepjes of wat dan ook. Een stille passage in de muziek is gewoon ook echt stil. Geschikt dus om allerlei soorten muziek te beluisteren.

Bleutooth verbinding
Goede ontvangst waarbij er geen storende korte onderbrekingen zijn. Ik moet echter de max. afstand nog testen.

Gebruiksgemak
Lekker lichte koptelefoon, de zachte kussentjes zorgen ervoor dat je rustig kan genieten! De bedieningsknoppen zitten aan de rechterzijde, welke op gevoel goed zijn te bedienen.
Bij aanzetten klinkt er een bliepje vervolgd door een vrouwelijke stem "power on". Bij uizetten logischerwijs een bliepje vervolgd door "power off"
De boog is van dun, mat en hard plastic. Over de levensduur van dit plastic heb ik wel mijn twijfels. Het was fijn geweest als de boog voorzien zou zijn van een kussentje. Echter ksn je dat voor deze prijs niet verwachten.

Het geluid is top en dat is toch het belangrijkste bij een koptelefoon.
Sony levert met deze koptelefoon een zeer goed product af voor een nette prijs.

Heb jij ook een Sony MDR-ZX220BT (Zwart)?