Logitech G502 Proteus Spectrum

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Spectrum Review

tjoewa 25 juni 2017, 360 views Product gekocht

Logitech G502 Proteus Spectrum

Muis geschikt voor alle soorten game, van shooters tot strategie. Je kan hem op alle fronten aanpassen.

Pluspunten

• verstelbaar gewicht
  • verstelbare dpi
  • veel programmeerbare knopjes
  • meerdere profielen
  • niet te verslijten

Minpunten

• Eigenlijk geen

De muis ligt heel goed in mijn hand, ook het vlak voor je duim is heel fijn want dan schuift je duim niet de hele tijd over het oppervlak (muismat of bureau). Het is wel een rechtshandige muis. Voor de rest zitten er meer dan genoeg programmeerbare knoppen op die niet in de weg zitten, ook zijn er 3 profielen en 5 dpi standen per profiel in te stellen. Je kan het scrolwiel ook los laten draaien, dat is handig als onderaan een lange pagina bent op tweakers en je hebt geen zin om op het omhoog knopje te klikken. De sensor is goed, maar er zijn muizen op deze prijs die een betere hebben, toch zou ik altijd eerder voor deze muis kiezen. De vormgeving is nagenoeg perfect. Ik krijg nooit last van mijn pols/arm/schouder bij gebruik van deze muis. Voor de rest voelt de muis stevig aan, en het gewicht kan je ook naar voorkeur aanpassen. Je kan alles van de muis instellen via de 'logitech gaming software'. Het is een kwestie van muis inpluggen, en hem zoeken in de software, dan kan je alles aanpassen. Voor de prijs vind ik dit een uitstekende muis.

vertel mij wat ik heb gemist en geef graag een +1/2/3 of een -1 als het echt een slecht review was

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?

Meer advertenties

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht