Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router • 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Synology RT1900ac Review

yorroy 24 juni 2017, laatste update op 24 juni 2017, 193 views

Synology RT1900ac (Product gekocht)

Deze router gekocht als wireless accespoint naast mijn Zyxel router die alleen 2,4ghz deed. In combinatie met mijn Macbook Pro 2015 haal ik een downloadsnelheid van 480mpbs (max 1000mbit glasvezel) op ongeveer 5 meter afstand met 1 betonnen muur er tussen. Recensie zal ik de komende dagen aanvullen.

Pluspunten

• Zeer snel, 480 mpbs
  • Soepele en makkelijke interface.

Minpunten

• Tot nu toe geen

Heb jij ook een Synology RT1900ac?

Meer advertenties