Synology RT1900ac

Specificaties WiFi-ac • 4G • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Synology RT1900ac Review

yorroy 24 juni 2017, laatste update op 24 juni 2017, 463 views Product gekocht

Synology RT1900ac

Deze router gekocht als wireless accespoint naast mijn Zyxel router die alleen 2,4ghz deed. In combinatie met mijn Macbook Pro 2015 haal ik een downloadsnelheid van 480mpbs (max 1000mbit glasvezel) op ongeveer 5 meter afstand met 1 betonnen muur er tussen. Recensie zal ik de komende dagen aanvullen.

Pluspunten

• Zeer snel, 480 mpbs
  • Soepele en makkelijke interface.

Minpunten

• Tot nu toe geen

[img=620]5jJoObsK[/img]

Heb jij ook een Synology RT1900ac?

Meer advertenties

Recensie zal ik de komende dagen aanvullen.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd! ;) Bevalt deze router? Ik zou deze graag zelf kopen.

[Reactie gewijzigd door Coffee op 23 april 2020 08:58]

Oh wat erg! Heb de review nooit aangepast.
De router beviel op zich heel goed, maar ben toch relatief snel overgegaan op een Ubiquiti, omdat die wat meer bereik had.

Qua mogelijkheden en gebruikersgemak was het wel echt een toprouter hoor, helemaal als je ook al een Synology NAS gewend bent

[Reactie gewijzigd door yorroy op 23 april 2020 11:40]