Apple iPhone SE 32GB Grijs Review

flappie88 24 juni 2017, 460 views

Apple iPhone SE 32GB Grijs (Product gekocht)

zeer goede prijs-kwaliteit!

Pluspunten

• Apple kwaliteit voor redelijke prijs
  • 4" is ideaal voor in de broekzak
  • snel genoeg

Minpunten

• scherm reflecteert behoorlijk

Voor mij de perfecte telefoon. Ik kom van een Iphone 6 en die is eigenlijk net te groot voor een broekzak. De Iphone SE vind ik qua afmeting beter, en ligt ook beter in 1 hand. Ik wilde wel bij Apple blijven omdat ik IOS heel prettig vind werken.

Bediening is vertrouwd Apple. IOS draait als een zonnetje. Scherm is ook goed, maar reflecteert wel behoorlijk. Met de camera maak je redelijke foto's maar verwacht geen wonderen. De vingerafdrukscanner reageert voor mijn gevoel sneller als op mijn oude Iphone 6.

Zeker voor de huidige prijzen kun je niet mis gaan met een Iphone SE, als je kunt leven met een iets kleiner scherm.

Heb jij ook een Apple iPhone SE 32GB Grijs?