Skullcandy NBA Ink'd 2 Wit, Zwart Review
In 1 woord Geweldig!
Pluspunten
Pasvorm Geluidskwaliteit Design Gaan lang mee Niet duur
Minpunten
Geen
Eindoordeel
Na een tijdje op JBL oortjes overgestapt te zijn toch weer Skullcandy besteld. Dit vooral vanwege de pasvorm. Ze zitten meteen goed! Bij in-ear oortjes is het belangrijk dat het omgevingsgeluid goed afgesloten word.
Bij mijn vorige JBL oortjes was ik soms minutenlang bezig voordat deze goed zaten.
Ik heb alle meegeleverde maten (verschillende grootte dopjes) uitgeprobeerd, geen van deze zaten meteen goed. Bij deze Scullcandy's zit het altijd meteen goed.Ook het mooie volle geluid met volle bass spreekt mij aan in deze Skullcandy's. En de prijs, vind ik voor de kwaliteit nog aan de lage kant. Ik zou hier ook 30 of 40 euro voor neertellen.
Bij mijn vorige JBL oortjes was ik soms minutenlang bezig voordat deze goed zaten.
Ik heb alle meegeleverde maten (verschillende grootte dopjes) uitgeprobeerd, geen van deze zaten meteen goed. Bij deze Scullcandy's zit het altijd meteen goed.Ook het mooie volle geluid met volle bass spreekt mij aan in deze Skullcandy's. En de prijs, vind ik voor de kwaliteit nog aan de lage kant. Ik zou hier ook 30 of 40 euro voor neertellen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Skullcandy NBA Ink'd 2 Wit, Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!