Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GP72 6QF-690NL Leopard Pro Review

mat1star 23 juni 2017, laatste update op 23 juni 2017, 155 views

MSI GP72 6QF-690NL Leopard Pro (Product gekocht)

Het is een beast van een laptop die zware games op hoge kwaliteit kan runnen.

Pluspunten

• Goede videokaart
  • 16 GB ram
  • erg snel
  • ziet er mooi uit
  • start snel op

Minpunten

• toetsen worden erg warm
  • aan het begin wifi problemen
  • SSD snel vol
  • batterij te snel leeg

Dit is de beste laptop die ik ooit heb gehad.
Hij is erg snel, mooi en runt zware games goed. Waar ik me wel erg aan kon ergeren, waren de wifi problemen die ik aan het begin de hele tijd had. Ook vind ik het erg vervelend dat de toetsen bij zwaar gebruik erg warm worden. Dit is zeer vervelend bij zomerdagen. Ook is het een nogal kleine SSD voor zo'n beast van een laptop.

Al met al vind ik dat het positieve van deze laptop het negatieve zwaar de grond in plet. Het is echt een genot om je computer op te starten en in 7 seconden al bijvoorbeeld assassin's creed rogue te spelen op hoge kwaliteit, terwijl je ook nog een video kijkt op je mogelijke tweede beeldscherm en praat met je vrienden over van alles en nog wat via welk programma dan ook.

Heb jij ook een MSI GP72 6QF-690NL Leopard Pro?