Specificaties Basispakket zonder interne opslag - Bekijk alle specificaties

Nintendo DSi Wit Review

Murdockx 24 december 2009, laatste update op 24 december 2009, 484 views

Nintendo DSi Wit

Pluspunten

• Veel en diverse genres spellen voor het hele gezin.

Minpunten

• Bouwkwaliteit valt tegen

Randapparatuur Score: 3
Spelaanbod Score: 4
Multiplayer Score: 3
Multimedia Score: 4
Dit is mijn eerste handheld gameconsole en voor die prijs had ik toch wel wat meer kwaliteit verwacht. De eerste weken voelde het aparaat nog wel stevig aan, maar nu na een half jaar regelmatig gebruik beginnen de scharnieren speling te vertonen en is het scherm ook al lichtjes bekrast. Positief zijn de verschillende soorten spelletjes voor dit apparaat wat het wat meer geschikt maakt voor het hele gezin. Wat wel weer jammer is, is dat Nintendo zelf weinig gratis content aanbiedt voor dit aparaat en de mogelijkheden van de camera en de wifi verbinding niet beter benut worden.
Als ik in de toekomst de behoefte voel om nog een keer een handheld aan te schaffen dan zal ik zeker ook een ander merk overwegen.

Heb jij ook een Nintendo DSi Wit?