LeEco Le Max 2 Zilver Review

Extrema 17 juni 2017, 207 views

LeEco Le Max 2 Zilver (Product gekocht)

Uitstekende kwaliteit.

Pluspunten

• Bouw kwaliteit / materiaal incl PU beschermhoes
  • Loseless audio
  • USB C en infrarood
  • 21Mp Sony camera 8Mp front
  • 5,7" en 2K 560DPI scherm Inc screenprotector
  • Volle netwerk dekking
  • Quick charge 2 en 3
  • Uitstekende lader

Minpunten

• Zeer slechte USB kabel

Kleur.
Goud... Met een roze tint.
Zilver... Met een licht lila tint afhankelijk van lichtval.
Roze... Metallic roze.

Bouwkwaliteit.
Erg stevige volledig aluminium body.
Voorplaat volledig gehard glas.
Pu body bescherming aangebracht en meegeleverd.
Screenprotector aangebracht en meegeleverd.
5,7" 2K scherm

Os.
Android met hun eigen schil eui en veel niet nodige applicaties. Dit is waar het bedrijf in landen als AziŽ en India geld mee probeert te verdienen en dat daar ook doet. Ipv grote winst maken op de telefoon. De telefoon zelf heeft ondanks de specificaties als die van de Samsung Galaxy Note 7 welke is afgekeurd een goedkope marktprijs . Dit omdat het toestel dus niet het winstdoel is van de fabrikant. Dit hield voor mij als Tweaker in dat ik mijn telefoon. Uiteraard moest rooten. Er een custom recovery op kon zetten.en uiteraard het pure Nexus android 7.2.1. op kon zetten. Dit is iets dat ik bij elk toestel altijd direct doe. Simpelweg om het laatste van het laatste te kunnen hebben qua android en aanverwante aps.

Versie.X829
Grijs. 4GB ram. 64 GB opslag (57GB bruikbaar)
Uitstekende Quad-Core van snapdragon. 820 model deze is lekker vlot
2K scherm op 560 dpi. ( Maar met mijn rom vrij instelbaar)
2K foto's of 4K video maken camera op de achterkant​ is van Sony en heeft 21Mp
Selfie camera voorop heeft 8Mp en Widefocus.
Zelf de laatste modem er op geflashed maar heeft standaard alle netwerken en volte 4G etc.
Quick charge 2 adapter mee geleverd maar is quick charge 3 gecertificeerd.
De meegeleverde USB kabel is echter zeer slecht en moest een nieuwe kopen. Het toestel heeft overigens USB C en dus audio jack aansluiting want dat gaat dus ook via USB c werk krijg je een uitstekende oortelefoon mee geleverd en is het loseless audio echt een pluspunt voor wie van zeer goed geluid houd. Er word wel een asbc naar audio jack adapter mee geleverd. Voor wie zijn oude vertrouwde headset wil gebruiken
De infrarood sensor en afstandsbediening app werken erg goed.

Heb jij ook een LeEco Le Max 2 Zilver?