Specificaties Actioncam, max 1920x1080 @ 50fps, wifi - Bekijk alle specificaties

Sony HDR-AS20 Zwart Review

FHazel 10 juni 2017, 83 views

Sony HDR-AS20 Zwart

Prima camera voor filmen van actieve bezigheden.

Pluspunten

• wi-fi
  • Je kan meekijken op smartphone
  • Je kan snel beginnen met filmen
  • Stabilisatie
  • Accu
  • Standaard mini-usb aansluiting (geen aparte kabeltje nodig)

Minpunten

• Kan niet op standaard zonder behuizing
  • Geen schermpje

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Ik heb hem al meer dan een jaar. Eerst vooral gebruikt op vakanties voor onder water in Zwembaden. Maar steeds vaker pak ik 'm als ik gewoon een filmpje wil maken. Dit komt ook door de stabilisatie, waardoor ik ermee kan rennen. Aan de ene kant mis je soms een schermpje, maar aan de andere kant zou je het schermpje toch niet kunnen zien als het op je hoofd gemonteerd is. Dan is het juist zo handig dat je via je smartphone kan meekijken. Je kan instellen dat als je op de record-knop drukt als de camera uit staat, dat hij dan meteen begint te filmen Of dat er meteen een foto wordt gemaakt.

Heb jij ook een Sony HDR-AS20 Zwart?