Sony Xperia XA1 Ultra Zwart

Specificaties 6" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XA1 Ultra Zwart Review

45plusNewbie 6 juni 2017, 662 views

Sony Xperia XA1 Ultra Zwart

snelle smartphone. Lang en smal. Door het afgeronde scherm starten de apps die aan het buitenkant van het scherm ingedeeld zijn vaak onbedoeld op als ik de telefoon op pak.

Pluspunten

• snelheid
  • mooi beeld

Minpunten

• erg gevoelig als je de zijkant vast hebt
  • kwetsbaar voor valschade

Er zijn nog nauwelijks hoesjes/bumpers verkrijgbaar, wat ik jammer vind want door het afgeronde scherm en de keuze van het materiaal is uit de hand glijden zeker mogelijk.
betreffende het afgeronde scherm en het starten van de apps: Ik heb dit opgelost door slechts 3 apps naast elkaar te plaatsen > betekent meer pagina's en helaas kan ik niet doorschuiven van de laatste pagina naar weer de eerste, maar moet helemaal (5 schermen) terug. Op mijn LG G3 kon ik gewoon rond met de schermpagina's en dat mis ik. Is dit Androïd 7 of de Sony software?

Heb jij ook een Sony Xperia XA1 Ultra Zwart?