Specificaties 17,3" • 3840x2160 (UHD) • 128GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

BTO X-Book 17CL79, i5-7400, GTX1060 Review

Tijgert 27 mei 2017, laatste update op 1 juni 2017, 286 views

BTO X-Book 17CL79, i5-7400, GTX1060

Een ware tijger van een laptop, de koning van de jungle in laptopland. Sneller dan dit gaat niet lukken in een laptop, zowel grafisch als pure rekenkracht, maar wie een Ultrabookachtig formaat zoekt moet niet hier zijn. Deze desktopvervanger pur-sang komt echter toch heel goed weg op schoot en onderweg!

Pluspunten

• Snelste CPU en GPU
  • Losse onderdelen, vervangbaar
  • Beperkte hitte op schoot

Minpunten

• Zware en grote voeding
  • Luidruchtige koeling bij vollast
  • Kost veel geld

Ik heb voor deze laptop met exact deze configuratie een review geschreven.

Deze review staat hier -> : BTO X-BOOK 17CL79 Review

Er stond destijds op Tweakers enkel een mindere configuratie en daar heb ik mijn review toen maar aan gehangen.

Nu heb ik toch maar deze productconfiguratie (dus die van mijn laptop) toegevoegd aan de productlijst omdat mensen zonder te zoeken moeten weten wat voor laptops in de beste config beschikbaar zijn, zoals deze. De review is dus geschreven over de configuratie van dit product waar je nu naar kijkt.

V: Waarom zet ik de hele review dan niet nog een keer hier neer zeg je?
A: Nou, het kost allemaal een hoop meer werk met productplaatjesverwijzingen etc..

V: Is het dan echt zo'n grote 'in-depth' review dan?
A: Yep :) Kijk maar hier!

Enjoy :)

BTO X-BOOK 17CL79 Review

Heb jij ook een BTO X-Book 17CL79, i5-7400, GTX1060?