Specificaties 8,4" • 2560x1600 • 32GB • Android 7.0 - Bekijk alle specificaties

Huawei MediaPad M3 WiFi Zilver Review

DQmanglocQ 12 mei 2017, 915 views

Huawei MediaPad M3 WiFi Zilver

In een tijd dat er weinig tablet's uitkomen die een goede prijs/kwaliteit verhouding geven. Is daar toch redelijk stilletjes de Mediapad M3 in de online schappen te vinden! Goede specificaties en een prachtig scherm maakt dit de tablet van 2017 voor mij.

Pluspunten

• 4 GB Ram + HiSilicon Kirin 950 2.3 GHz
  • 8.4 inch 16:10, 2560x1600 scherm
  • Luxe behuizing
  • Accuduur (8/9 uur)
  • Stereo speakers
  • MicroSD
  • Toekomstige update naar Android 7

Minpunten

• Amazon.com levert alleen met AKG oordopjes
  • Camera redelijk
  • Voor sommigen de software EMUI

Heb jij ook een Huawei MediaPad M3 WiFi Zilver?

De update voor Android 7 staat inmiddels online, naar mijn gevoel is de tablet wat meer stock android geworden. En dat vind ik een verbetering.