Tado Slimme Thermostaat V3

Specificaties Modulerende Aan/uit thermostaat + app - Bekijk alle specificaties

Tado Slimme Thermostaat V3 Review

hugovandenbeld 11 mei 2017, laatste update op 11 mei 2017, 604 views

Tado Slimme Thermostaat V3

Eén keer instellen en daarna is je huis altijd verwarmd als je thuisbent. En staat de verwarming dus uit als jij of je huisgenoten er niet zijn. Dat is handig en slim en geeft me een gevoel van rust: goed voor mijn portemonnee en het milieu.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Slim
  • Mooi
  • Goede hulp via klantenservice bij installatie

Minpunten

• Eenmalige installatie vraagt beetje aandacht

Kwaliteit Score: 5
Zo eenvoudig kan het zijn: na eenmalige installatie stel je de tijden in waarop je huis een bepaalde temperatuur moet hebben. Daarna gaat echt alles vanzelf en houdt de thermostaat er ook rekening mee of je wel of niet thuis bent. Zélfs van je partner of huisgenoten. Kortom: ik hoef werkelijk nooit meer na te denken over de thermostaat. En verwacht eerlijk gezegd dit jaar een lagere energierekening. Tot slot: de Tado ziet er heel strak/eenvoudig uit. Zo'n product waar je 'blij' van wordt als je er naar kijkt.

Heb jij ook een Tado Slimme Thermostaat V3?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen