Cooler Master K380 Review
Mooie "agressieve" look. Persoonlijk gekozen zonder led verlichting vooraan omdat de pc aan m'n zij staat dus gekozen voor een moederbord met leds!
De kast is smal dus er kan geen "fan" meer tussen de GPU en het raam (zelfs een blowerstyle GPU laat het niet toe).
Pluspunten
knap design inbouwmogelijkheden venster handschroefjes stoffilters
Minpunten
smal weinig plaats
Eindoordeel
[img]F8GlVcqa[/img][img]qN9lE9Bt[/img]
Beoordeel deze review:
