Asus M5A99X EVO Review

JLP_ 19 maart 2017, 138 views

Asus M5A99X EVO

ASUS M5A99X EVO (r1.01)

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Hoge kwaliteit
  • Overclockbaarheid
  • Ondersteuning

Minpunten

• Layout

Layout Score: 3
BETROUWBAARHEID:
De ASUS M5A99X EVO (r1.01) Is een betrouwbaar moederbord, ik maak al een geruime tijd gebruik van ASUS moederborden, ook deze hebben in het verleden altijd prima gewerkt met een ruime levensduur. De ASUS M5A99X EVO(r1.01) heb ik al een geruime tijd en werkt nog steeds perfect, wat mij betreft niet te klagen.

HOGE KWALITEID:
Van ASUS altijd gewend dat ze in elke prijsklasse goede en hoge kwaliteit leveren. ASUS moederborden hebben een lange levensduur en vaak uitgebreide mogelijkheden.

OVERCLOCKBAARHEID:
De ASUS M5A99X EVO (r1.01) heeft een gemakkelijke en simpele optie om te kunnen overclocken dankzij de grafische UEFI Bios zeer waar standaard m.b.t. overclocken al drie opties beschikbaar zijn.
- Energie spaarstand
- Normale mode
- Hoge prestatie mode

Met deze standaard opties is de ASUS M5A99X EVO (r1.01) door het gebruik van deze opties word alles automatisch aangepast, hey systeem blijft daar door stabiel, hierdoor is dit moederbord heel geschikt voor de beginnende overclockers.

ONDERSTEUNING
De ASUS M5A99X EVO heeft uitgebreide ondersteuning waarbij o.a. de mogelijkheid tot een maximale geheugen capaciteit van 32 GB. Ook andere opties zoals 8 S-ATA Poorten & USB 2.0 en 3.0 Headers.

LAYOUT
De ASUS M5A99X EVO Heeft een fijne layout om mee te werken, als enigste minpuntje is dat de voedingsconnector voor de CPU op een onhandige plaats zit.

Heb jij ook een Asus M5A99X EVO?

Hmmm
vorige week werd een van deze moederborden aangeboden bij de mycom veiling, en nu verschijnt er ineens een nieuwe review....
Toeval of niet?
Nee hoor zeker geen toeval.
Was mijn digitale bestanjes eens aan het opruimen, deze revieuw had ik al een tijd geleden geschreven, alleen vergeten te plaatsen, dus alsnog maar gedaan :D