Tweakers zegt: 5,5

Alcatel Shine Lite Wit Review

Vanessa MariaNewbie 16 maart 2017, 119 views

Alcatel Shine Lite Wit

Pluspunten

• Goede camera
  • Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Geen dual SIM

Na altijd een samsung smartphone gehad te hebben wilde ik nu eens wat anders proberen.
Mijn keuze ging uit naar de Alcatel Shine Lite. De Alcatel Shine Lite heeft een mooi groot en helder beeldscherm en maakt mooie scherpe foto’s, wat wil je ook met een 13 megapixel fotocamera !. Het allermooiste aan de telefoon vindt ik dat er een vingerafdruk scanner op zit. Dat zou je in principe niet verwachten voor een smartphone uit deze prijscategorie.
Ik vindt de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Een super mooie telefoon voor weinig geld die lekker in de hand ligt. Een groot pluspunt vind ik de gebruiksvriendelijkheid. Hij is erg makkelijk in gebruik.
Een ander pluspunt is de batterij die lang meegaat. Ik was gewend om mijn oude telefoon vaak aan de oplader te doen, maar nu hoef ik hem maar 1 x per dag op te laden. Natuurlijk neemt de capaciteit van de batterij na verloop af, maar ik ben reuze benieuwd hoe het zal gaan met mijn nieuwe Alcatel Shine Lite. Een klein minpuntje aan de smartphone is dat hij geen dual-sim heeft. Hierdoor kan ik mijn simkaart van mijn werk niet op deze telefoon gebruiken en heb ik dus 2 telefoons.

Heb jij ook een Alcatel Shine Lite Wit?

Interessant om te zien dat de meerderheid van de reviews voor deze telefoon afkomstig zijn van accounts die op dezelfde datum van publicatie zijn geregistreerd. Na de review zijn de account ook volledig inactief.

[Reactie gewijzigd door koudepinda op 17 maart 2017 11:36]