Tweakers zegt: 5,5

Alcatel Shine Lite Goud Review

wesleyvanlooyNewbie 16 maart 2017, 136 views

Alcatel Shine Lite Goud

voor het eerst , ben ik afgestapt van mijn vertrouwd merk , naar deze alcatel shine lite . ik moet toegeven dat ik hier geen spijt van heb . ik heb dezelfde kwaliteit voor veel minder geld dus kortom win-win

Pluspunten

• strak design
  • vingerafdrukscanner
  • 13MP camera

Minpunten

• 5MP selfie

voor het eerst heb ik me laten verleiden tot een ander merk .
Maar tot op heden heb ik hier nog geen spijt van .
de Alcatel shine lite heeft eerst en vooral een mooi en strak design ( zoals andere ook al meegaven het glas en metaal maakt deze smartphone erg trendy )
De smartphone werkt ook op android , zodat je er meteen mee weg bent .
wat ook een enorm leuk item is , is dat je met behulp van jou vingerafdruk het toestel kan ontgrendelen . als back-up heb je ook nog steeds jou gewone code om het toestel te kunnen ontgrendelen ( voor het geval deze nodig zou zijn )
het geluid is enorm goed , zo kan je gewoon een liedje afluisteren zonder behulp van oortjes en / speakers . ( natuurlijk als je met de fiets gaat rond rijden zijn oortjes veel makkelijker en ook deze zijn meegeleverd in het pakket ).
Het beschermhoesje is ook gratis meegeleverd in het pakket waardoor je toch al gemakkelijk enkele euro's uitspaart .
Met zijn 13Mp camera vooraan , heb je steeds goede foto's
de selfiecamera bevat 5Mp maar wordt ruimschoots goedgemaakt door de aanwezigheid van een flits aan de voorzijde .
voor diegene die opslagruimte belangrijk vinden , de Alcatel Shine Lite heeft 16GB geheigen en je kan deze nog vergroten met een micro sd kaartje

dus mijn verdikt .... wie bereid is zijn huidige merk te verlaten voor dit toestel ..... gewoon doen

- je bespaart gemakkelijk tot 100 met dit toestel dan wat je voor de andere merken moet betalen voor dezelfde kwaliteit .
- MIJ hebben ze alvast overtuigt

Heb jij ook een Alcatel Shine Lite Goud?