Tweakers zegt: 8,5

Nikon D3300 + 18-55mm f/3.5-5.6G VR Rood Review

lucas312Newbie 8 maart 2017, 319 views

Nikon D3300 + 18-55mm f/3.5-5.6G VR Rood

Ik ben geen ervaren fotograaf, maar vind het heel erg leuk. Ik oefende eerder met een Olympus, maar dat was al een oude camera. Nu ik het de d3300 heb gaat alles veel gemakkelijker. De camera is veel handiger en gemakkelijker te gebruiken. Ik zal veel leren van deze camera.

Pluspunten

• Mooie foto's / video's.
  • Camera ziet er cool uit.
  • Makkelijk te gebruiken.

Minpunten

• Een uitklapbaar scherm was veel handiger geweest.

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
Ik ben geen ervaren fotograaf, maar vind fotografie heel erg leuk. Ik oefende eerder met een Olympus e-510, maar dat was al een oude camera. Nu ik de d3300 heb gaat alles veel gemakkelijker. De camera is veel handiger en gemakkelijker te gebruiken. Ik zal veel leren van deze camera over alle mogelijk heden, tot nu toe pakt dat heel goed uit. De e-510 is een lompere camera die een stuk slomer is dan de d3300, ik vind de d3300 echt een verbetering vergeleken met de e-510.
Bovendien maakt de camera ook hele mooie foto's onder alle omstandig heden. De camera ziet er zelf ook leuk uit met de rode kleur.
De batterij gaat lang mee en dat is fijn als er lang gebruik van maakt.

Gewoon weg een hele fijne camera tot nu toe!

Heb jij ook een Nikon D3300 + 18-55mm f/3.5-5.6G VR Rood?