Philips Streamium NP2900

Specificaties WiFi - Bekijk alle specificaties

Philips Streamium NP2900 Review

Anoniem: 184723Newbie 26 november 2009, laatste update op 26 november 2009, 919 views

Philips Streamium NP2900

Pluspunten

• Eenvoudige installatie en bediening.
  • Goed geluid.

Minpunten

• Geen.

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb het apparaat vandaag binnen gekregen via modern.nl en ik ben zeer onder de indruk. Installeren en bedienen is erg gemakkelijk, ik heb de handleiding niet nodig gehad.
Het apparaat heeft de muziek op mijn Windows Home Server vanzelf gevonden en op m'n pc kreeg ik van Vista de vraag of ik m'n media wilde delen, je hebt TwonkyMedia dus niet nodig.
De geluidskwaliteit is goed, veel beter dan ik had verwacht van zo'n klein ding.
In de review op deze site werd het gemis van een fm radio als nadeel aangemerkt. Ik persoonlijk mis de fm radio helemaal niet, volgens mij zitten alle zenders uit de ether ook gewoon op internet, plus nog veel meer. fm radio is wat mij betreft overbodig en zou de bediening alleen maar complexer maken.

Heb jij ook een Philips Streamium NP2900?