Specificaties Bluetooth muis en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Anywhere 2 Zwart Review

NclsvhNewbie 13 februari 2017, 308 views

Logitech MX Anywhere 2 Zwart

+ Heerlijk formaat voor mensen met claw-grip. + Registreert zeer nauwkeurig - Paired ontzettend slecht met Mac OS

Pluspunten

• Goed formaat
  • Goeie customization
  • Batterij

Minpunten

• Paired slecht met mac os

+ Heerlijk formaat voor mensen met claw-grip.
+ Registreert zeer nauwkeurig
+ Batterij gaat lang genoeg mee (niet vergelijkbaar met apple accessoires, maar toch)
+ Je kan de muis gebruiken tijdens het opladen (magic mouse van apple, anyone?)

- Achter slechts een maand gebruik (8u per dag op het werk) sluit de bovenlaag af van de knoppen. Het ziet eruit alsof de muis al jaren in gebruik is nu.
- Paired ontzettend slecht met Mac OS
Geen idee of dit een probleem is met de muis of met Mac OS, maar wees gewaarschuwd. Als je een macbook aansluit op een scherm en de macbook dichtklapt (wat ook de bedoeling hiervan is) dan verbind mijn toetsenbord (en vroeger mijn muis en trackpad) VAN APPLE perfect binnen de 5 seconden. Deze muis slaagt daar maar niet in. Ik moet telkens mijn macbook opendoen, met de ingebouwde trackpad naar bluetooth preferences gaan en daar de muis selecteren. Aangezien mijn macbook in een houder zit is dit zeer vervelend.

Heb jij ook een Logitech MX Anywhere 2 Zwart?

De oude MX Anywhere had een nare 'feature' dat als je hem ook maar 10 seconden niet gebruikte, hij in een soort 'sleep' ging Als je hem dan weer bewoog werd ie wakker.
Dat zorgde ervoor dat elke keer als ik wat tik op een keyboard, en dan de muis beweeg dat er 'lag' in de eerste beweging zit, en ik voor m'n gevoel _elke keer opnieuw_ de muis moet wakker schudden.
Dit maakte hem praktisch onbruikbaar voor spelletjes, maar ook gewoon erg irritant in gebruik voor mensen die niet constant aan de muis zitten (oftewel, de meeste mensen denk ik).

Heeft de MX Anywhere2 dit nog steeds? Ik begrijp dat je via Bluetooth paired dus niet kan weten hoe het is via een unify-connector, maar toch.
ik heb sinds 2 weken een MX Anywhere op een HP laptop met Windows 10 en ik heb daar in ieder geval geen last van.
Ik werk inderdaad via bluetooth, als ik een dongle in de laptop moet steken iedere keer kan ik even goed een muis met draad kopen, voor mij geen optie.

De lag warvan je spreekt heb ik geen last van. Toch zorgt hij voor heel wat problemen vanaf er meerdere bluetooth apparaten zijn aangesloten. Zo kreeg ik geen geluid door mijn bluetooth koptelefoon van zodra ik de muis bewoog tot ik deze weer los liet. Ook samen met een trackpad van Apple kan de muis niet functioneren. Dan was er sprake van lag, maar niet telkens in het begin, die lag was er constant.

Absoluut niet tevreden van de bluetooth functionaliteit. Logitech support is ook een lachertje. Ik krijg telkens automatische antwoorden die niet gericht zijn tot mijn probleem. Zelf na verschillende tickets te openen en verschillende keer te antwoorden op 1 ticket geen succes. Ik krijg het gevoel dat daar geen support is, enkel een bot die automatisch antwoord.