Meizu Pro 6 Zwart Review

andromedaan 12 februari 2017, 514 views

Meizu Pro 6 Zwart

Zeer hoge bouwkwaliteit en mooi design. FlymeOS

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Snelheid (4GB / 10 cores)
  • FlymeOS
  • USB-C
  • mCharge (snel opgeladen!!)

Minpunten

• camera in low-light
  • batterijduur is normaal

Overgestapt van iOS
Ik stap over naar Android, na mijn hele leven iOS en andere Apple producten gebuikt te hebben. Ik heb hoge eisen betreft design, bouwkwaliteit en operating system.

Flyme OS
Ik was al een tijdje onder de indruk van FlymeOS. Het ziet er heel mooi uit (al gebruik ik wel de Google launcher en niet de standaard Flyme launcher). Er zitten allerlei handigheden ingebouwd. Bijvooreeld; je gemakkelijk gesprekken opnemen, of instellen dat dat altijd gebeurt. Het besturingsysteem rooten doe je met één klik in de Settings. En via 'SmartTouch' kan je gemakkelijk het scherm naar beneden brengen om met je vinger de top te bereiken (in iOS heet deze feature Reachability). Dit laatste is iets wat ik vaak gebruik, en niet zonder kan.

Pro 6
Alle Meizu telefoons draaien op FlymeOS, en ik wilde aanvankelijk de Meizu MX6 kopen , dat is het goedkopere broertje van de Pro 6, met hetzelfde design. Toen ik de Pro 6 in de aanbieding zag, hapte ik toe. Ik ben er heel blij mee.

Heb jij ook een Meizu Pro 6 Zwart?