Specificaties Blu-Ray speler - Bekijk alle specificaties

Sony BDP-S7200 Review

Patrick999Newbie 10 februari 2017, 201 views

Sony BDP-S7200

Netflix werkt niet goed via deze speler. Ik heb de BDP-S7200 1 dag in huis en ga deze ook voor Netflix gebruiken. De ondertiteling bij gebruik Netflix loopt niet synchroon loopt met het stemgeluid. De ondertiteling is te laat wat storend is. Stemgeluid loopt wel synchroon met het beeld/bewegende mond.

Pluspunten

• Beeld
  • Mooi strak design

Minpunten

• Werkt niet goed samen met Netflix
  • Materiaal - Nogal plastic

Geluidskwaliteit Score: 4
Werkt niet goed samen met Netflix.

Ik heb de Sony BDP-S7200 1 dag in huis en ga deze ook voor Netflix gebruiken. Ik heb eea getest en het blijkt dat de ondertiteling bij gebruik Netflix niet synchroon loopt met het stemgeluid. De ondertiteling is te laat. Het stemgeluid loopt overigens wel synchroon met het beeld/bewegende mond.

In exact dezelfde opstelling (Receiver, TV, settings, kabels, internet, doorgegeven audioformaten en beeldkwaliteit etc) is er bij aansluiten van mijn oude media speler ipv deze Sony BDP-S7200 geen probleem met de ondertiteling bij Netflix. Vertraging lijkt dus in de Sony BDP-S7200 veroorzaakt te worden.

Probleem is vandaag (9 feb 2017) bij Bol.com gemeld en die hebben het naar zeggen doorgespeeld aan Sony. Nog even afwachten welke oplossing volgt.

Heb jij ook een Sony BDP-S7200?

Heb je al reactie gekregen? Ik heb hetzelfde probleem met Netflix op de s7200. De ondertiteling loopt een ongeveer een halve seconde achter. Ik heb het probleem bij Sony gemeld, maar die sturen mij door naar hun reparatiepartner. Reactie Sony:

Mijn inziens heeft dit te maken met bepaalde software matige functies. Is de software bijgewerkt?

Het is een optie om de apparatuur na te laten kijken door onze reparatiepartner.

Het is niet mogelijk een uitspraak te doen over het huidige probleem, eventueel te verrichten werkzaamheden en/of de reparatiekosten, zonder dat het apparaat door een bevoegd servicecentrum is onderzocht.

Electronica Service Rijnmond

Maar zoals aangegeven lijkt dit te maken te hebben met compatibiliteit en of softwarematige functionaliteit. Er is een kans dat de reparatie partner ESR hierin geen verandering kan brengen.

Indien u naar aanleiding van bovenstaande reactie nog vragen heeft, kunt u op deze e-mail reageren, of telefonisch contact opnemen met het Consumenten Informatie Centrum.

Het komt er dus op neer dat ze zeggen: Jammer voor je maar hier doen we niks mee.