Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Epson EcoTank ET-2550 Review

floormansNewbie 3 februari 2017, 205 views

Epson EcoTank ET-2550

Het concept betalen voor het apparaat en een normale prijs voor inkt stond mij wel aan. Dus januari 2016 een 2550 gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. Voor nog geen tientje pj aan inkt volop printen. Betrouwbaar en echt plug and play.

Pluspunten

• goedkoop in gebruik
  • betrouwbaar (werkt altijd)
  • eenvoudig installeren
  • plug and play met pc, mac, iphone en ipad

Minpunten

• invoer van papier is iets fragiel
  • beperkte papier voorraad
  • uitvoer papier ook fragiel

Inktverbruik Score: 5
Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Het concept betalen voor het apparaat en een normale prijs voor inkt stond mij wel aan. Dus januari 2016 een 2550 gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. Installatie was zo gedaan. Vullen stelt weinig voor maar je moet het wel even netjes doen. Ik print elke dag beste wel wat en moet nu na een jaar pas de zwarte eens gaan bijvullen. De rest voorlopig nog geen omkijken naar. De rest van het huis was ook in z'n nopjes want vanaf telefoon en ipad was het nu klik en print. Dus de kleurplaten vliegen me om de oren.

1 maal in de maand de reinigingsknop gebruiken want dan begint hij wat verlopen qua uitlijning. Scannen en kopiŽren werkt ook perfect. Foto's uitprinten is niet geweldig maar ik heb dan ook alleen nog maar gewoon papier gebruikt. Weinig paperjams en als het al gebeurt meestal mijn eigen schuld door halve blaadjes met labels ed. Tot nu toe voor een betrouwbaar werkpaard waarmee ik voor nog geen §10 pj aan inkt print.

De in en uitvoer van het papier is wat fragiel. Hij staat veilig in de werkkamer maar in de huiskamer zou ik er zenuwachtig van worden met de kinderen. Je kan er niet al teveel papier in kwijt dus met regelmaat bijvullen. Bij het printen van meer stuks altijd even het uitvoer laadje uitrekken anders wordt het een chaos.

Voor mij een prima 8+ De duurzaamheid zal moeten blijken de komende jaren.

Heb jij ook een Epson EcoTank ET-2550?