HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One Review

pverly 20 januari 2017, 253 views

HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One

Als hij print ok, maar voor de rest één hoop frustratie.

Pluspunten

• Als hij print dan komt de tekst eruit zoals op het scherm. Dit is een geweldige prestatie!
  • inkt verbruik

Minpunten

• Drivers
  • WIFI
  • Ecomodus die zo slecht is dat ik hem niet eens kan disablen
  • Zoemende geluid
  • Printkoppen
  • Opstarttijd ca 2minuten als alles goed verloopt
  • Niet hp waardig
  • De beste printer in het falen van al zijn taken

Inktverbruik Score: 4
Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 1
Als hij print ok, maar voor de rest één hoop frustratie. Printkoppen vlug kapot -> nieuw toestel gekregen. 2de toestel maakt irritant zoemend geluid als het toestel aanstaat. Ecomodus die ervoor zorgt dat mijn printer offline komt te staan op mijn pcs en via reboot van de pcs worden de taken pas opnieuw gestart. Ik had ervoor een HP 6500 a waarvan ik zeer tevreden van was. Dit toestel is een nachtmerrie als je eventjes vlug een blaadje wil printen. Ik heb kennis van IT en ja alle laatste drivers zijn geïnstalleerd. Dit toestel zit vol mankementen. Ook het instellen van de WIFI lukt gewoon niet noodgedwongen via utp kabel geconnecteerd.

Heb jij ook een HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One?

Pverly,

Ik heb hier ook inmiddels de 4de printer die omgeruild word door HP. (4 losse printer overigens)
Hp heer aan de lijn, ik hem vragen wat er mis was met mijnprinter... hij had in 1 keer goed, juist de printkoppen defect.
HP is wel makkelijk met het verruimen van de garantie in deze serie, maar stabiel zeker niet.
De printkoppen falen gewoon omdat je nieuwe printer zou kopen. Eerste advies bij melding van printkoppen zijn nieuwe inktpatronen kopen. Dus je stopt een nieuw setje XL inktpatronen van ongeveer 60 euro en krijg je dezelfde melding. Dan stuur je de printer op naar hp en krijg je mooi een nieuwe printer en wil je natuurlijk verder met die XL inktpatronen die je voordien gekocht had. Dat kan natuurlijk niet want je moet eerst de setup inktpatronen gebruiken, waar er bijna geen druppel inkt in zit. Dan maar die setup patronen eventjes ingestopt en direct vervangen door mijn XL patronen, want je wil niet dat die gaan uitdrogen.

Er wordt heel veel effort gestopt om producten te doen falen. Ik heb mijn vertrouwen in consumenten producten verloren. De pro versies van de HP laptops falen zelden. Ik vermoed dat de pro versies printers ook veel stabieler en duurzaamder zijn. De reviews op tweakers gaan jammer genoeg zelden over duurzaamheid. Mensen printen 10 blaadjes en schrijven dan een review dat ze een top printer hebben ;).
Hmmm, ik heb nog nooit problemen gehad met HP printers. DeskJet 895Cxi, productreview: HP Color Laserjet 3550N (A4, 16/16 ppm, USB 2.0 & 100mbit) rev... en nu pricewatch: HP Officejet 6700 Premium e-All-In-One
Geen enkele printkopproblemen. Wel dat het niet print als een van de kleuren op is.