Specificaties 960GB 2.5" (SATA-600) @ 550/500MB/s - Bekijk alle specificaties

Sandisk Ultra II SSD 960GB Review

Rhy 18 januari 2017, laatste update op 27 maart 2017, 739 views

Sandisk Ultra II SSD 960GB

uitstekende prijs/prestatie

Pluspunten

• uitstekende prijs/prestatie

Minpunten

• geen

Was opzoek naar een snelle SSD met veel opslag. Eerder al eigenaar geweest van Crucial (MX100, MX200, BX100, BX200 serie) en Samsung (830/840 serie) schijven, en via Tweakers.net pricewatch viel mijn oog op Sandisk. De 'gok' gewaagd in Augustus 2016 en extreem content met de resultaten op mijn 'oude' HP Elitebook 2560p laptop. Zie Benchmark resultaten:

Update januari 2017; i.v.m. verschuiving prioriteiten qua projecten SSD vervangen door 2TB Seagate HDD met 128MB cache. Om in de toekomst een Samsung 850 EVO naast te nemen in een caddy. Toch blijf en kan ik de sandisk ultra II van harte aanbevelen.

Update 27 maart 2017; zoals beloofd ... productreview: Samsung 850 EVO 500GB review door Rhy

Heb jij ook een Sandisk Ultra II SSD 960GB?