Specificaties Quad core @ 3,5GHz-3,9GHz, met GPU - Bekijk alle specificaties

Intel Core i5-6600K Boxed Review

Eren can 17 januari 2017, laatste update op 17 januari 2017, 1.060 views

Intel Core i5-6600K Boxed

geweldige processor, heb hem nu al twee weken en hij is ontzettend fijn om mee te werken, hele hoge stabiele overklok weten te behalen van 4.8GHz wordt bij zwaar gebruik met 4.8 ghz overklok niet warmer dan 48/58 graden bijv.. tijdens game, kortom zeker het geld waard.

Pluspunten

• lage TDP
  • hoge overklok te behalen
  • zeer goed voor gaming

Minpunten

• geen tot nu toe

ik raad het zeker aan om een 6600k te overwegen i.c.m een Z170 moederbord van bijvoorbeeld MSI.
Dit product is bedoeld voor iemand die net ff iets meer uit z'n pc wil halen, ook kun je de i5 6600k natuurlijk gebruiken voor het renderen of bewerken van videos het is zeker mogelijk met deze krachtige quadcore chip.

Een hoge overklok haalt hij ook, ik heb hem met gemak van 3.5 naar 4.8 overgeklokt met luchtkoeling (coolermaster hyper 212 led)
zonder enige ervaring te hebben in overklokken, gewoon even een youtube filmpje kijken en je kan aan de slag.

Dit is een goed geprijsde chip die waar is voor zn geld en waar je het maximale uit kunt halen. Ik hoop dat ik heb kunnen helpen bij het doorhakken van de knoop.

Heb jij ook een Intel Core i5-6600K Boxed?

Meer advertenties

Nu nog een mooie GraKa + SSD en je kunt helemaaaal knallen...
Hahahha ja idd ben van plan de,
MSI RX480 gaming x 4gb te halen samen met de crucial Mx300 ssd 275 gb :-)
als ik je mag adviseren zou ik meteen voor een 480 of 500 gb gaan. Je betaald iets meer. Maar krijgt wel een stuk meer geheugen. Ik heb zelf de fout gemaakt door een van 250 gb te kopen om vervolgens na een jaar een van 480 bij te prikken.
Heb zelf precies hetzelfde probleem gehad. Heb een 250GB Samsung SSD gekocht bij aanschaffen van m'n systeem. Later toch nog een MX300 750GB SSD er bij gehaald ook al had ik 3 TB aan HDD opslag 8)7