Nintendo Classic Mini - Reviews

Specificaties Voordeelbundel met 512MB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Nintendo Classic Mini Review

Daniel36 10 januari 2017, 178 views

Nintendo Classic Mini

Ontzettend leuk ding om te hebben, zeker als je de spellen van vroeger kent!

Pluspunten

• Uiterlijk is geweldig
  • Schattig klein formaat

Minpunten

• veel te korte kabel controller
  • beschikbaarheid

Randapparatuur Score: 3
Spelaanbod Score: 3
In eerste instantie geen pre-order geplaatst eind vorig jaar, waar ik later spijt van had omdat ze dan weer wel, dan weer niet beschikbaar waren.

Uiteindelijk vorige week een kunnen bestellen bij Coolblue, waarna ze alweer op waren btw.
Ik heb 69,95 betaald, wat een tientje meer is dan de oorspronkelijke prijs.

Indrukken zover (na drie dagen): erg leuk ding, mijn zoon van 8 is nog positiever dan ik. Zelf vooral de Mario-spellen gespeeld en dat is echt jeugdsentiment voor mij.

Het beeld is uitmuntend, veel beter dan vroeger.
Geluid is ook prima.
Grootste nadeel is de idioot korte kabel van de controller. We zijn steeds een beetje bang het apparaatje van het stereomeubel te rukken in ons enthousiasme.

Verder is het best jammer dat er geen extra spellen opgezet kunnen worden, hoewel ik inmiddels heb begrepen dat er wel "minder legale" manieren zijn om er meer spellen op te zetten.

Ook een extra controller en twee verlengkabel daarvoor besteld.

Als je hem te pakken kunt krijgen zeker een aanraden imho!

Heb jij ook een Nintendo Classic Mini?