Datacolor Spyder5STUDIO Review

ggerbennNewbie 7 januari 2017, 96 views

Datacolor Spyder5STUDIO

Prima kalibratietool voor zowel beeldscherm als prints! Scherm en prints komen nu wel goed overeen.

Pluspunten

• Goede kalibratie scherm
  • Goede kalibratie prints
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Spider print voelt niet echt robust aan maar voldoet prima

Na aanschaf van een nieuw scherm (Eizo) had ik nieuwe scherm calibratie tool nodig. De spyder2 express wordt niet ondersteund. Dus opzoek naar een nieuwe.
De afdrukken via mijn printer wisselend, zeker omdat ik verschillende papiersoorten gebruik. Dus is de keuze gevallen op de Spyder5 Studio. Deze bevat een schermkalibratie tool en de printkalibratie tool.
Nu komen de afdrukken overeen met het scherm.

Heb jij ook een Datacolor Spyder5STUDIO?