Neomounts FPMA-D960D Review
Na een tijdje kartonnen dozen onder de monitor te hebben vond ik het toch maar eens tijd om een beugel te kopen. Ik had dit veel eerder moeten doen. Veel hoger nu en meer ruimte op buroblad!
Pluspunten
stevig zo in elkaar gezet ziet er netjes uit
Minpunten
nvt
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
heb je ook een foto van de armen toevallig? Ik zoek momenteel een monitorarm voor twee monitoren, alleen staat mijn bureau tegen de muur. De armen kunnen dus niet te ver naar achteren buigen helaas. Gevolg daarvan is dat de monitoren verder naar voren komen en wellicht dus TE ver.
Even snel :
https://www.dropbox.com/s...12-27%2023.02.13.jpg?dl=0
Goed inzicht? Kan nog naar voren of naar achteren. Paar cm naar voren in jouw geval.
https://www.dropbox.com/s...12-27%2023.02.13.jpg?dl=0
Goed inzicht? Kan nog naar voren of naar achteren. Paar cm naar voren in jouw geval.
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 26 juli 2024 02:49]
Helemaal duidelijk. Dank je wel!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_icc():strip_exif()/u/116600/crop5be04a1ae3ded_cropped.jpeg?f=community)