Lexmark X4975VE Pro Review

Maniac19800 6 november 2009, laatste update op 16 maart 2014, 1.372 views

Lexmark X4975VE Pro

Pluspunten

• Software cd
  • Gebruik
  • Print kwaliteit
  • Bouw kwaliteit
  • Eigen is alles goed.

Minpunten

• Begin 2014 mis de printer kapot gegaan. Reden onbekend ging niet meer aan bleef soms laden. Deed gewoon niet meer. Jammer was nog geen 5 jaar oud.

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 3
Reden van aanschaf:
Ik heb een alles in 1 hp printer maar dan gewoon via de usb. Ik was iets toe aan iets nieuws ik wilde een draadloze alles in 1 deze kan ik dan mooi op een andere kamer zetten staat niet meer in de weg.

Gebruik:
Daar komt het ik gebruik de printer helemaal niet vaak tegenwoordig dus wilde ik niet zon dure hp printer meer dan vond ik namelijk onzin. Ik print voornamelijk tekst en zo nu en dan een foto komt wel eens voor dat ik weken niks print. Mooiste is wel dat je de lexmakrk niet naar elke pc hoeft mee te nemen ik had dit wel gedaan maar bleek dat als hij eenmaal draadloos is aangemeld op je netwerk dat je dan gewoon de cd kunt volgen en dat hij dan meteen doet dit maakt het gebruik zeer makkelijk. Het display is ook zeer mooi en makkelijk afleesbaar.

Verpakking:
Grote doos met alles erop wat je mag verwachten gewoon goed.

Features:
2 x inkt patronen (kleur en zwart)
1 x kaartlezer
1 x 2,5 display
1 x usb kabel
Diverse snelle handleidingen
Cdrom (drivers,handleiding)
Garantie bewijzen

Prestaties:
Ik was echt verbaasd over deze eigenlijk budget printer, want hij doet het namelijk erg goed misschien nog wel beter dan mn hp. De print kwaliteit is erg goed ik heb dit getest met wat fotos en die fotos heb ik ook weer gekopieerd en gescand. Wat dat betreft overtreft deze printer mijn verwachtingen. Prestatie wijze kwa draadloos/wireless is ook erg goed de printer staat op een andere kamer daar zitten 2 deuren en 2 muren tussen en nog doet hij het prima.

Bouwkwaliteit:
Ik vind dat deze alles in 1 erg mooi en netjes is afgewerkt nergens scherpe randen of slordig spuitwerk. Het display kun je in en uit klappen en alles word ook mooi weergegeven op het display. De knoppen zijn erg duidelijk en zeer makkelijk iedereen kan met deze printer werken zowel aansluiten als een kopie maken. De lexmark voelt zeker niet budget/goedkoop aan hij voelt er stevig en robuust aan. En dat voor de prijs van onder de 80.

Software:
De cd die hierbij zit vind ik echt geweldig het beste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Ik heb eerder een lexmark printer aangesloten het kleine broertje van deze maar die had deze cd niet. Als je de printer wilt aansluiten dan verteld deze cd je echt alles hoe je het voor de eerste keer moet doen van het verwijderen van het karton en stickers tot het erin stoppen van de inktpatronen. De cd loopt stap voor stap door wat je moet doen zelfs met filmpjes. De 2de keer als je hem op een andere pc wilt gebruiken hoeft je alleen maar aan te vinken dat hij al geinstald is en dat je hem wilt gebruiken op een andere pc de cd instald dan de drivers en je klikt je netwerk aan waar die al op zit en klaar is lexmark. Geeft ook netjes aan wanneer je print en wanneer die klaar is.

De software is geschikt voor diverse os van xp tot vista ik denk zelfs voor windows 7 maar heb ik nog niet getest.

Geluidsproductie:
Hier scoort de lexmark ook goed hij is zeker niet luider dan mijn hp printer het geluid is zeker acceptable.

Prijs:
Zoals ik aangaf heb ik hem gekocht bij 4launch.nl voor nog geen 80,- . Dit is een zeer goede prijs voor deze printer.

Persoonlijk ervaring:
Ik ben erg blij dat ik deze printer heb aangeschaft hij werkt meer dan prima het aansluiten van de wireless was een fluitje van een cent en de print en scan kwaliteit is geweldig.

• HP Photosmart 2610
  • Windows XP

Heb jij ook een Lexmark X4975VE Pro?

Redelijk volledige review! Af en toe een comma zou het geheel wel een stuk leesbaarder maken!
Zeer goede revieuw
Ga dit zeker meenemen in me aanschaf van me volgende printer...

Gebruik zelf ook niet veel een printer thuis (als ik thuis ben)... maar je geeft al aan dat jij dat ook hebt en zeker de optie draadloos staat me wel aan :) gewoon dat ding ergens neerzetten waar ie niet in de weg staat en printen maar :) 4 sterren is deze zeker waard :)

heb voor onderweg de Canon PIXMA iP100 Mobile Photo Printer moet ik nog een revieuw over schrijven. Ding werkt perfect heb er ook een scan kop inzitten :)
Ach ja ben niet zo van de kommas hahah te enthousiast denk ik. In elk geval bedankt voor je reactie ben toch blij dat in niet echt veel ben vergeten. Mocht je nog wat willen zien dan voeg ik dat toen als ik kan.
Ik heb een hp staan die heb ik al een tijd maar ding is nog gewoon als new maar is niet draadloos en staat eigenlijk altijd in de weg. De lexmark staat op mn andere kamer echt heerlijk en dat voor onder de € 80 met al die functie die je krijgt geweldig.

Bedankt voor je reactie.