Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX518 Review

kemphaas 4 november 2009, laatste update op 4 november 2009, 571 views

Logitech MX518

Pluspunten

• Ergonomie
  • Controle

Minpunten

• Uiterlijk (Lelijk)

Een simpele muis met een goede resolutie. Ik was op zoek naar een muis met een hogere precisie dan de standaard 800 DPI. Vandaar deze muis met draad. Ik gebruik hem op zowel mijn laptop als mijn gewone pc. Hij ligt goed in de hand en reageert lekker snel. Hij glijdt goed over verschillende oppervlakken en de sensor heeft ook geen moeite met diverse ondergronden. Gewoon een simpele goede muis. Nadeel vindt ik het uiterlijk, ik vind hem echt afgrijselijk lelijk met die "nepdeuken."

Heb jij ook een Logitech MX518?

Ik heb er 3; 1 op mijn werk en 2 thuis (een op mijn primaire PC en de andere op mijn kvm (4 PCs)).

Ik heb ze al een paar jaar. De kleuring is 'anders', maar ik ben er wel aan gewend.

Ik gebruik de Logitech software niet, maar ik gebruik de DPI tuning knoppen regelmatig (deze werken zonder enige software/drivers).