Specificaties 17,3" (1920x1080), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus ROG G752VS-GC003T Review

MeepMeep 9 december 2016, laatste update op 9 december 2016, 483 views

Asus ROG G752VS-GC003T

goeie laptop alleen geen extra producten bij geleverd zo als bij mn g74sx kreeg ik er een rugzak bij

Pluspunten

• Snel
  • robuust gebouwd
  • weinig bloatware

Minpunten

• rog gaming centre veroorzaakt lag
  • geen extras
  • geluid valt tegen

heb deze laptop nu 2 weken in gebruik fijne en zeer mooie laptop kwa uiterlijk ook stil zelfs onder load niet echt storend luid.
maar ben op de volgende problemen gestuit

1 updaten fia geforce experience werkt niet hij zegt altijd dat de driver up to date is
2 fps drops ben er achter gekomen dat het voor geinstalleerde programma ( game first en rog gaming centre lag en over verhitting veroorzaken er is een update voor geweest maar had er nog steeds last van.
gewoon die tools verwijderen en je kan lag vrij gamen :)

verder is de audio ook een min punt zelf 2 uur lang aan het afstellen geweest om het geluid beetje goed te laten klinken ( tevens ook direct de originele driver verwijderen en de nieuwe van asus downloaden ) helpt ook al een heel stuk

over accu duur kunnen we kort zijn zonder te gamen hou je het makkelijk 2 uur vol
gewoon browsen filmpje kijken etc
het is ook een gaming laptop en geen zakelijke laptop die uren mee moet gaan op 1 accu lading

wat ik wel jammer vind is dat er nix is bij geleverd bij mn g74sx kreeg ik een rugzak mee geleverd hier alleen een laptop met lader en meer niet

Heb jij ook een Asus ROG G752VS-GC003T?