Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Shark Force Zwart Review

Tim Fennis 6 december 2016, 173 views

Sharkoon Shark Force Zwart

Mijn G5 op kantoor ging kapot en ik moest zelf voor een vervanger zorgen. Ik zocht de goedkoopste muis die een beetje op een G5 lijkt en niet extreem fragiel is, en die heb ik gevonden. Prima muis, voelt prettig aan en glijd heel soepel over mijn muismat.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Glijd soepel
  • Scrolt prettig (niet te soepel)
  • Side buttons

Minpunten

• Ziet er uit als een transformer

Ik heb de muis gekocht als vervanger van mijn G5 dus een aantal zaken waren voor mij heel belangrijk.

1. De forward/backward knoppen (mouse 4 en 5) moeten ongeveer op dezelfde plek zitten en lekker klikken.

2. Het scrolwiel moet niet vrij draaien

3. Ongeveer het zelfde model/handligging

4. Voldoende kwaliteit dat ik niet over 2 weken weer een nieuwe muis nodig heb.

Aan de eerste 3 punten voldoet de muis zeker, voor 13,44 is het wat mij betreft de perfecte goedkope G5-vervanger. Deze muis is wel optisch en daarom moet je eventueel wel rekening houden met extra kosten voor een goeie muismat zoals de QcK.

De muis is wel een stuk lichter dan de G5 wat voor sommige mensen misschien een probleem is. Ik vind het persoonlijk erg prettig.

Sommige mensen klagen over de blauwe led die niet uit kan, omdat ik de muis voornamelijk overdag gebruik in een kantoor heb ik hier geen last van.

De muis word geleverd met extra muisvoetjes of hoe men die dingen ook noemt om extra lang te genieten van de soepele feel.

Zeker een aanrader voor mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten ;)

Heb jij ook een Sharkoon Shark Force Zwart?