Specificaties 24" @ 1920x1200 (WUXGA) (S-PVA, 6ms) - Bekijk alle specificaties

Dell Ultrasharp 2408WFP Zwart Review

latislos 19 oktober 2009, laatste update op 7 november 2010, 1.043 views

Dell Ultrasharp 2408WFP Zwart

Pluspunten

• relatief licht voor een 24"
  • scherp beeld
  • mooi design

Minpunten

• geen hdmi-kabel bijgeleverd

Ik heb dit fraaie beeldscherm aangeschaft op eBay bij een DELL-reseller (Supradictus) die 100% pixelgarantie geeft.

Na het scherm te hebben uitgepakt en op tafel te hebben neergezet, kwam er een grote grijns op mijn gezicht. Wat een puik model en wat een mooi design. _/-\o_
Het viel me ook op dat hij niet heel erg zwaar was.
Alle nodige kabels zaten in de doos waaronder de oudewetsche D-sub-kabel en een DVI-kabel.

Na de monitor op de voet te hebben geplaatst en alles aangesloten te hebben merkte ik op dat de monitor niet geheel horizontaal stond. Na wat mailwisseling, bleek dat dit al eens eerder was voorgekomen. Met een steeksleutel kon het kantelgedeelte op de voet eenvoudig 'gecalibreerd' worden.
Sindsdien heb ik hem nu al ruim anderhalf jaar en ben nog zeer tevreden. Ik heb nog geen dode pixels kunnen ontdekken.
Het beeld is haarscherp. (uiteraard op zijn native resolutie van 1920x1200)
De kijkhoek van dit scherm is ook vrij groot; je kan er met gemak met zijn vieren op de bank een filmpje op kijken.

Kortom: super aanschaf. :)

Heb jij ook een Dell Ultrasharp 2408WFP Zwart?

Ze worden alleen zo giga heet :) Zeker een graad of 35 bovenop de monitor
haha, een reactie na 3 jaar. :)
Je hebt gelijk. Ze worden echt bloedje warm.

Goed voor de wintermaanden; minder stoken :P

[Reactie gewijzigd door latislos op 19 december 2013 14:56]