Specificaties Radiogestuurde muis en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G900 Chaos Spectrum Review

Compuse 13 oktober 2016, 298 views

Logitech G900 Chaos Spectrum

Pluspunten

• Mechanisch
  • Accuraat en snel
  • Aardig te tweaken middels de software
  • 11 knoppen vrij in te delen
  • Profiel 2 Chip
  • Flexibel snoer

Minpunten

• Wellicht iets te futuristisch?

Na mijn Corsair M65 ongepland te hebben verkocht heb ik besloten dezelfde weer terug te halen. Niets dan drama en ontrust met die beslissing. Twee met trampstamp ontvangen (was ook te goedkoop) en vervolgens een met een standaard RGB verlichting waar de kleuren niet aan te passen zijn bij USB switchen en/of zonder software en alle usb aansluitingen waren oerlelijk met een hele slappe verbinding in de usb socket. Toch maar eens zo'n steelseries Rival 500 geprobeerd waar ik ook niet mee uit de voeten kon vanwege zijn gewicht en knopindeling. Mijn K/D is zelden zo laag geweest. Toch maar de knoop doorgehakt met de G900 en het is een waar genot! Hij is uiterst licht, geeft een bevredigende klik, heeft een goede grip (klauw(wellicht iets te lang)/palm) en is zeer accuraat. mogelijkheid elk knopje te gebruiken en profielen op de interne ROM chip te schrijven is echt grandioos. One Hundred And Sixty euro's wel spent!

Heb jij ook een Logitech G900 Chaos Spectrum?