1 review

Ewent EW3154 Optical Mouse - Reviews

Specificaties Bedrade muis met PS/2 aansluiting en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Ewent EW3154 Optical Mouse Review

Marcelvdberg 10 oktober 2016, 124 views

Ewent EW3154 Optical Mouse

Afgelopen maanden heb ik 2 van deze muizen versleten. Als technisch tekenaar wil een betrouwbare simpele muis. Deze muis is alles behalve betrouwbaar.

Pluspunten

• Met kabel
  • Ook voor linkshandigen.

Minpunten

• Korte levensduur
  • Slechte bouwkwaliteit
  • Geen side-scroll functie

Afgelopen maanden heb ik 2 van deze muizen versleten.

Als technisch tekenaar wil een betrouwbare simpele muis.
Deze muis boden ze me aan in een lokale computerzaak (9,00).
Precies wat ik zocht, een muis zonder poespas.

na 5 maanden kreeg de scrolwiel echter kuren en gaf hij vaak een dubbelklik i.p.v. een enkele. Dit is zeer vervelend in diversen tekenprogramma's.

Ik de winkel heb ik vervolgens een zelfde type muis gekocht, ze hadden namelijk geen budgetmuizen van andere merken...
Dit exemplaar kreeg echter na 2 weken al kuren (linker muisknop klikt dubbel terwijl ik maar 1 keer klik).

Vervolgens heb ik dat ding in de prullenbak gegooid en een muis van Logitec (Logitech RX250) besteld.

Nooit meer een Eminent voor mij!

Heb jij ook een Ewent EW3154 Optical Mouse?

Ik heb twee muizen van dit merk (een bedrade en een draadloze) en heb er precies dezelfde problemen mee als anderen beschrijven.

"na 5 maanden kreeg de scrolwiel echter kuren"
Die van mij heeft het zo lang niet vol gehouden.

"Vervolgens heb ik dat ding in de prullenbak gegooid"
Ik denk dat ik dat ook ga doen.

[Reactie gewijzigd door 0neup op 14 maart 2018 11:49]