Samsung Syncmaster 193P Review

deiT 18 oktober 2005, laatste update op 18 oktober 2005, 200 views

Samsung Syncmaster 193P

Pluspunten

• Vormgeving, kleurweergave en contrast, responstime en afwerking.

Minpunten

• prijs, linux ondersteuning

Ik heb deze monitor gekocht voornamelijk vanwege deze review: http://graphics.tomshardw...play/20040326/lcd-04.html
Maar ook omdat ik hem heb kunnen kopen met een dode pixel korting van 200,-. Bij mij zit er dus 1 dode (zwarte) pixel in waar ik bewust voor heb gekozen, anders was deze monitor ook veel te duur voor mij geweest.
Ik heb deze monitor gekocht in februari 2005 en ben er nu (oktober 2005) nog steeds extreem gelukkig mee. Het is echt een hele mooie monitor, kleuren en kijkhoek nagenoeg perfect en van ghosting heb ook nooit wat kunnen ontdekken, terwijl ik wel vrij fanatiek spellen speel. Ik kijk er ook graag films op en het contrast en uitzonderlijke zwartweergave waar deze monitor toe in staat is, komen hier goed van pas.
De behuizing voelt ook goed aan, geen krakend plastic ofzo, hij is gemakkelijk op te tillen bij het scharnier, de voet is goed zwaar.

De enige zwakke punten die ik kan bedenken zijn indd.het gebrek aan linux ondersteuning voor het afstellen van de monitor en de hoogte verstelling, al stoor ik me daar alleen aan als ik mijn keyboard onder de monitor wil zetten (ik heb nogal een hoog keyboard)

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 193P?