Intel Xeon X3440 Boxed Review

RiccardWoW 11 september 2016, laatste update op 11 september 2016, 350 views

Intel Xeon X3440 Boxed

Daar zit ik dan, met een processor uit 2009 die mijn 2012 AMD Athlon X4 750K ging vervangt. Waarom? goeie vraag! (lees verder)

Pluspunten

• Erg snel (Zelfs nu nog)
  • Relatief zuinig
  • Overclockbaar
  • Hyperthreading
  • blijft aardig koel

Minpunten

• Word niet meer nieuw gefabriceerd

Via alliexpress kwam ik achter deze Xeon. Zonder te twijfelen kocht ik een nieuw exemplaar voor maar 34,-. Als moederbord kocht ik de Biostar H55A+ 6.3. Voor een totaalprijs van rond de 90 presteert dit setje bijna even goed als een i5 6600K!

Ik merkte vooral verschil in games zoals BF1, BF4, PS2, DOOM en GTA 5. Met de 8 theads van de Xeon haal je aanzienlijk meer fps met DirectX12, Mantle en Vulkan

Heb jij ook een Intel Xeon X3440 Boxed?

een voorzichtige +1, breid het even uit met screenshots van bijvoorbeeld vergelijkingen met de i5 6600K??
Bedankt, als ik tijd heb zal ik wat Cinebench R15 en CPU-Z bench resultaten uploaden👌🏻 :)
Top, ik kijk er naar uit ;)