Specificaties 500GB 3.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD Elements Desktop 500GB Wit Review

lgrijsen 29 september 2009, laatste update op 29 september 2009, 604 views

WD Elements Desktop 500GB Wit

Pluspunten

• snelheid, gebruik, compabiliteit

Minpunten

• gewicht, warmte

Mobiliteit Score: 3
Deze externe harde schijf van WD is mijn eerste externe harde schijf. Gekocht vanwege de mooie prijs / kwaliteitsverhouding destijds.

Installatie
Zowel onder XP als Vista werkt de schijf probleemloos. Software is niet nodig, stroom aansluiten, USB-kabel er in en werken maar!

Gebruik
Deze schijf is erg makkelijk in gebruik, echter geen ideale schijf om mee te slepen door zijn gewicht en kabels (Als je veel moet reizen, dan kun je beter een schijf nemen met USB en voeding in 1 kabel). Op je bureau staat deze schijf echter prima!

Garantie
Vooral de garantie en service van WD is erg goed. Mijn voeding is onlangs kapot gegaan, waarschijnlijk door blikseminslag. Ik hoefde slechts de klantenservice te bellen, mijn verhaal te doen en het servicenummer dat op de schijf staat voor te lezen en ik kreeg binnen 3 dagen een nieuwe stroomadapter toegestuurd! Hulde..

Heb jij ook een WD Elements Desktop 500GB Wit?

goed reviewtje, misschien leuk als je er wat prestaties bij kan zetten van bijv, HD tune.
ook foto's zijn ook altijd welkom :)