Sonos CONNECT:AMP - Reviews

Specificaties 2.0-kanaals met 110W versterker - Bekijk alle specificaties

Sonos CONNECT:AMP Review

iworx 18 augustus 2016, 923 views

Sonos CONNECT:AMP

Ondanks de mindere reviews die aan mijn review vooraf gingen heb ik besloten om toch een Connect:Amp aan te schaffen om mijn ouwe getrouwe Pioneer te vervangen - en daar ben ik zeer blij om.

Pluspunten

• Mooie definitie in hoog & laag
  • Compact, makkelijk te plaatsen.
  • Voldoende vermogen
  • Geen vervorming op hoog volume
  • Sonos integratie & platform

Minpunten

• Prijzig

Geluidskwaliteit Score: 5
Ondanks de mindere reviews die het product hier kreeg, heb ik toch 1 besteld via de Sonos website. De 100 dagen-niet-tevreden-geld-terug nam het risico toch weg.

Ik heb 'm aangesloten op een paar Dali Zensor 7 speakers met banaan-stekkers en degelijke bekabeling.

Getest met alle mogelijke vormen van muziek en bronnen als Spotify, Apple Music en FLAC bestanden.

De Connect:Amp doet wat er van 'm verwacht wordt. Muziek weergeven zonder ingreep in klankkleur of EQ. Je kan deze wel licht tunen in de app, maar bij mij staat alles vlak.

Hoog is uitgesproken fris en briljant - laag is mooi afgelijnd en strak waar dat moet.

In de komende dagen ga ik de subwoofer (B&W ASW610) en mijn Pro-Ject Carbon er eens aan hangen.

Heb jij ook een Sonos CONNECT:AMP?