Specificaties 5,1" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S5 Neo Zwart Review

Refthoom 13 augustus 2016, 422 views

Samsung Galaxy S5 Neo Zwart

Is de 3e Neo die ik voor mijn kinderen koop.

Pluspunten

• Prima toestel in alle opzichten
  • Amoled altijd goed en mooi beeld
  • Goede prestaties

Minpunten

• veel bloatware
  • lelijk design

Na eerder al twee exemplaren van de Neo te hebben gekocht, nu ook eentje voor het derde kind. Is een prima toestel voor het geld. Wat ook meetelde was de beschikbare update naar Android 6. Samsung geeft over het algemeen per model twee updates dus het is dan wel aardig met 6 te kunnen beginnen. Ook het feit dat dit toestel redelijk wat water kan hebben is best handig in een gezin waar we al meerdere telefoons door water hebben verloren.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S5 Neo Zwart?