Specificaties Full HD met 40x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

JVC Everio GZ-R415 Oranje Review

hoekronald 12 juli 2016, laatste update op 18 juli 2016, 961 views

JVC Everio GZ-R415 Oranje

Afgelopen zomer een 'budget' actioncam gekocht. Nu het serieuzere werk met de JVC GZ-R415. De specificaties liegen er niet om. Hierdoor ben ik overstag gegaan. Na twee dagen nog niet helemaal overtuigd geraakt van de filmkwaliteit, echter moet ik de camera nog leren kennen (en hij mij :)).

Pluspunten

• 40x optische zoom
  • Ligt heerlijk in de hand
  • Alle instellingen via het touchscreen bereikbaar
  • Waterdicht (tot 5 meter en 30 min)
  • Verschillende scenes
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Geheugenkaartslot lastig te bereiken (vanwege waterdicht)
  • Alle instellingen via het touchscreen bereikbaar

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 5
Na een week de camera weer beter leren kennen. Daarnaast diverse video's gemaakt en deze met iMovie vorm gegeven. De kwaliteit is prima te noemen en zeker de timelaps is schitterend. Deze heb ik diverse malen gebruikt voor mooie opnames van de lucht. De accuduur is prima (4,5 tot 5 uur) en i.c.m. de aangeschaft 16GB SD kaart kan ik ongeveer 1,5 uur filmen op de hoogste kwaliteit. Als ik de kwaliteit lager zet, kan ik 4,5-8 uur filmen op 16 GB.

Heb jij ook een JVC Everio GZ-R415 Oranje?