Molex naar SATA Power verdeler Review

Andr01d 29 augustus 2009, laatste update op 29 augustus 2009, 1.088 views

Molex naar SATA Power verdeler

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit

Over zo'n simpel kabeltje valt niet veel te zeggen. Ik wilde alleen even melden dat de mijne uit elkaar is gevallen terwijl hij in de kast zat. De kabeltjes waren zo slecht gestript en bevestigd dat ze heel makkelijk losgetrokken kunnen worden uit de molex connector. Waarschijnlijk waren ze door het gewicht van de powercables in mijn computer losgetrokken. Dit viel makkelijk te verhelpen door het kabeltje opnieuw wat verder te strippen en weer vast te klemmen in de molex-pin met een tangetje.

Heb jij ook een Molex naar SATA Power verdeler?

hmm... nog 'ff en dan worden er reviews over de bijgeleverde schroeven gegeven :P

maar je hebt wel gelijk; die kabeltjes zijn vaak echt waardeloos.

[Reactie gewijzigd door Gamebuster op 29 augustus 2009 17:34]

En terecht. Stel nou dat ze de schroefjes van gesmolten Gummi-Bear hebben gemaakt. Wat dan? Dan moet je nieuwe schroefjes halen. Dus, als ik zo'n review lees, dan weet ik dat van te voren. :) :P

[Reactie gewijzigd door Infant op 29 augustus 2009 18:29]

Hmmm... in sommige situaties kan je die gesmolten gummi-bear's wel gebruiken als rubbertje om je HDD te dempen. Door de gesmolten suiker wordt het plakkerig en blijft de HDD op zijn plaats.
Mag ik jou reactie als niet serieus opvatten? Het is natuurlijk misschien wel handig, maar het ziet er niet uit, het is vies, zal het niet lang volhouden en ga zo maar door. |:(
Ik heb voorheen als vakantiewerk ook allerlei stroomkabels gemaakt, ik denk eerder dacht pech hebt met een slecht exemplaar dan dat ze altijd waardeloos zijn..

(Nee, ze worden niet alleen door Chinezen gemaakt, ook door mensen met vakantiewerk wat EXTREEM saai is.)
Misschien vermelden welke fabrikant of winkel, en of het na omruilen weer gebeurde.